wtorek, 3 września 2013

Szkoła

Wybaczcie, że nic nie dodałam, ale to chyba przez te uczucie na zbliżającą się naukę nie miałam weny. Niestety mam złe wieści. Zaczynam rok szkolny jako uczennica klasy trzeciej. Muszę się przyłożyć do nauki, bo chciałabym bez problemu dostać się do liceum, którego chcę. W takim razie postów na blogu będzie mało, nawet bardzo mało. Za co was przepraszam, ale mam nadzieję, że zrozumiecie, że życie realne (w tym szkoła) jest ważniejsze od internetowej gry. Wybaczcie :(
EDIT: Na razie zawieszam bloga z powodu braku czasu i chęci. Wybaczcie, ale również nie ciągnie mnie do stardoll. Wcześniej chodziło tylko o to, codzienne logowanie, chęć comiesięcznego doładowywania ss. A od rozpoczęcia się szkoły to się zmieniło. Chyba po prostu mi zbrzydło. 

Brak komentarzy: