sobota, 20 lipca 2013

Metamorfoza botakchce

Przed
Makijaż wykonany poprawnie, jednak nie podobają mi się cienie nosa (chociaż z daleka wyglądają lepiej) oraz zastanawia mnie żółty kolor na ustach. Przejdźmy dalej do części twarzy - wszystko ładnie się prezentuje, nawet brwi, których nie lubię. Mam jeszcze taką małą uwagę na temat włosów, są one troszkę za nisko i nie wiem co robi tu włos ze Stardesing.
Po
Poprzesuwałam części twarzy i zmieniłam fryzurę na ciemny warkocz. Oczy pomalowałam cieniami koloru różu indyjskiego (?) oraz tej samej barwy kredką. Rzęsy pogrubiłam czarnym tuszem oraz użyłam sztucznych rzęs. Policzki musnęłam różem, a usta potraktowałam dwoma szminkami.
Przed
Szczerze? Nie mam żadnych uwag wszystko do siebie pasuje. Artykuły dobrane kolorystycznie, a spodnie, za którymi nie przepadam pasują tu jak ulał. 
Po 1
Stylizacja w czerni i bieli. Użyłam tych samych butów co ty, bo uważam, że pasują tu najlepiej. Aby stworzyć top, połączyłam bluzkę z Basics oraz sweterek (?) z Voile. Dołączyłam do tego czarną spódniczkę i białą marynarkę. Dodatkami zostały torba, czapka i okulary, które oczarowały mnie od pierwszego wejrzenia. 
Po 2 
Nie jestem do końca do niej (stylizacji) przekonana. Przyznam, zaszalałam. Ciekawą sukienkę zestawiłam ze spódniczką. Śliczne buty z Mortal Kiss połączyłam z granatowymi butami i skarpetkami. Do całości dołączyłam "ręczny" pasek, kopertówkę i okulary.

Mam nadzieję, że metamorfoza przypadła ci do gustu.
Co sądzicie o tej przemianie ? 

4 komentarze:

Klaudia pisze...

Co do tego kosmyka ze stardesign, wszystko dobieram tak by wyglądało dobrze z daleka(to samo z cieniami przy nosie). Czyli ma on maskować jedynie lukę spowodowaną niedopasowaniem fryzury do kształtu twarzy :) Kolor ust miał imitować nude, jednak przy tej karnacji wygląda nieco inaczej. Ale zamiar był taki :D Makijaż, który na mnie zaprezentowałaś nie powala, za to pierwsza stylizacja jest w trąbkę! :3 Prosta, a krzykliwa - bardzo mi się podoba. W drugiej bardziej kreatywnie, ale już bez szału. Ogólnie podoba mi się, dzięki za pracę :3

Agnes241998 pisze...

Rozumiem, dziękuję ;)

Klaudia pisze...

Ale tak po dłuższym przypatrzeniu, druga też fajna:D

Agnes241998 pisze...

Dziękuję ;D