czwartek, 18 lipca 2013

Metamorfoza bunia35


*Dzisiaj wróciłam z biwaku, dlatego przepraszam za nieobecność.
_______________________________________________________
Przed 

Makijażu prawie nie ma, gdyby usta miały inny odcień byłoby lepiej. Nie przepadam za tymi brwiami i oczami.
Ładna fryzura ze Stardesing. Ogółem nie jest źle ;).
Po 
Zmieniłam rozmieszczenie części twarzy. Oczy pomalowałam odcieniami zieleni. Do tego czarny eyeliner. Usta musnęłam szminką. Włosy ze Stardesing zamieniłam dziewczęcą fryzurą oraz dodałam pieprzyk.
Przed 
Cały efekt psuje kopertówka, zamień ją na inną i będzie o wiele lepiej. Oprócz tego nie mam się do czego przyczepić.
Po
Od razu mówię że, nie wiem czy to twój styl.
Stylizacja wykonana w czerni i bieli. Wąską spódnicę połączyłam z białą bluzką z baskinką. Do tego dodałam kapelusz, rękawiczki i szpilki.


Mam nadzieję, że metamorfoza się spodobała, jeśli nie - trudno.
Co sądzicie o tej metamorfozie ? 

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Stylizacja świetna tylko bardzo nie lubię tych butów, kupiłam je dawno i nie podobają mi się :)Kopertówką w moim stroju chciałam trochę rozjaśnić i wydawało mi się, że pasuje no ale każdy ma inny gust :) Makijaż ciekawie wykonany, kojarzy mi się z Egiptem.

Dziękuję bardzo za metamorfozę.
bunia35

Agnes241998 pisze...

Bardzo proszę :)