niedziela, 14 lipca 2013

Metamorfoza klusia03

Przed
Podoba mi się makijaż. Barwy cieni pasują do obecnej pory roku. Usta ślicznie pomalowane.
Elementy twarzy są dobre, ale nie podobają mi się brwi. Wybrałaś sobie oczy trudne do malowania, bynajmniej dla mnie.
Po 1
Na oczy nałożyłam cienie w zimnych barwach. Mogą one kojarzyć się z zimą, ale dla mnie również z morzem. Użyłam też niebieskiego eyelinera. Usta pomalowałam szminką z Transform, a policzki musnęłam brzoskwiniowym (?) pudrem. Lekko poprzesuwałam części twarzy i zmieniłam fryzurę.
Po 2 
Wykonałam również drugi makijaż, bardziej klasyczny. Na oczy nałożyłam czarne i czerwone cienie (czerwony przykryłam warstwą czerni, uzyskując w ten sposób kolor bordowy). Dzięki użyciu czarnej kredki optycznie powiększyłam oczy. Usta potraktowałam krwistoczerwoną szminką. Policzki pomalowałam tym samym cieniem co powyżej. Zmieniłam włosy na krótkie i użyłam włosów ze Stardesing.

Przed
Stylizacja jest dobra, ale moim zdaniem lepiej by wyglądała bez czarnych elementów, które przytłaczają kolorowe ubrania. Radziłabym ci je zmienić.
Po 1
Klasyczne połączenie czerni i bieli. Podstawą została sukienka z Velvet Orchid, która ostatnio mnie urzekła ciekawym krojem. Do tego dołączyłam płaszczyk, po ujrzeniu jego w twojej szafie wiedziałam, że muszę go wykorzystać. Na koniec przyporządkowałam dodatki.
Po 2
Widząc w twojej szafie tyle ślicznych artykułów, musiałam zrobić jeszcze jedną stylizację. Tym razem w żywszych kolorach. Połączyłam ciekawą spódnicę z różowym płaszczykiem. Do tego biała torba, również wykorzystana w poprzedniej stylizacji i szpilki.

Mam nadzieję, że metamorfoza ci się spodobała.
Co sądzicie o metamorfozie ? 


2 komentarze:

Ewa pisze...

Wow! Jestem pod dużym wrażeniem makijaży i stylizacji ! :D
Zarówno niebieski jak i ten ciemny jest wykonany bardzo starannie. Bardzo mi się podobają. Świetna i profesjonalna robota.
Stylizacja nr 1 również przypadła mi do gustu i zastanawiam się czy kiedyś nie ubiorę tak swojej doll.

Dziękuję bardzo za metamorfozę i na pewno polecę Twój blog swoim znajomym.
klusia03

Agnes241998 pisze...

Ojej bardzo dziękuję za opinię. Miło jej coś takiego usłyszeć ;)