czwartek, 15 sierpnia 2013

Stylizacja #1

Wybaczcie za długą nie obecność, ale cierpiałam na totalny brak weny. Siedziałam przy biurku wpatrując się to raz na monitor, to na klawiaturę, próbując cokolwiek napisać. Dlatego wolałam na chwilę opuścić blog i poczekać, aż na coś wpadnę.
 Postanowiłam stworzyć jakiś outfit. Top w panterkę posłużył mi jako baza. Dołączyłam do niego czarną maxi zakupioną dzisiaj w Basic. Jestem zadowolona z zakupu i pokuszę się jeszcze o kilka dodatkowych spódnic, ale w innych kolorach. Na koniec wyszperałam z szafy kilka dodatków i stylizacje powstały. Nie jestem do nich do końca przekonana, ale postanowiłam się nimi z wami podzielić ;).
I stylizacja: top Rio | pasek Rio | maxi Basisc | kopertówka Mr. | buty Fallen Angel
II stylizacja: top Rio | pasek Wild Candy / B. Bizou | maxi Basisc | kopertówka Special Offer | buty It Girls
Co o nich sądzicie?
Ps Jak pewnie widzicie zmieniłam wygląd bloga na bardziej minimalistyczny. Nie mogłam dłużej patrzeć na letni wygląd, bo u mnie jesień. Pada i chłodno na podwórku. Mam nadzieję, że pogoda się zlituję i zostawi słoneczko do końca wakacji.

Brak komentarzy: