sobota, 17 sierpnia 2013

Ten top podbija serca użytkowników!

Dzisiaj stylizacja z użyciem topu z nowej dostawy It Girls. Podbił on moje serce swoją oryginalnością i zapewne nie tylko mnie. Przejdę do stylizacji.












Postanowiłam użyć koszuli, której od zakupienia nie zakładałam ani razu. Do tego zwykła biała spódniczka z Basics. Za dodatki posłużyły mi kopertówka i buty na obcasach.

top It Girls
  koszula Pet 'A' Porter
 kopertówka Mr.
 spódnica Basisc
buty It Girls




















I kolejne rzeczy, które kisiły mi się w szafie. Mowa o spodniach, które kiedyś były moimi ulubieńcami i torba. Kurtkę połączyłam z kamizelką 
o podobnym, ale intensywniejszym kolorze. Do całości dodałam czarne szpilki.


top It Girls
kurtka Miss Sixty
kamizelka (?) Archive
spodnie B. Bizou
torba Special Offer
buty Riviera
Spodobał wam się post? Kupiliście top?

2 komentarze:

Klaudia pisze...

top kupiłam, a druga stylizacja bardzo mi się podoba :) Ta torba jest ekstra :3

Agnes241998 pisze...

dziękuję :D